Nákup u nás -registrace, platba, doprava, vrácení zboží aj.

KATEGORIE - se nachází buď v levém sloupečku nebo na horní hlavní liště. U nás najdete doplňky stravy, přírodní kosmetiku nejen pro zvířecí miláčky (čtyřnožky), ale také pro Vás (dvounožky) - majitelé.
Základní kategorie je rozdělená na AROMATERAPIE, DOPLŇKY STRAVY, PŘÍRODNÍ KOSMETIKA. Další kategorie jsou souhrn výchozích - například podle ročního období / podle orgánových soustav apod.

REGISTRACE - u nás není povinná. Výhoda bude při častějším nákupu, zatím, v podobě malých dárečků. Budete vědět o všech akcí a nových produktech a článcích.

PLATBA je u nás možná: 

1. dobírkou (zaplacení při převzetí balíčku) - poplatek 45,-

2.  převodem na náš účet - bez poplatku - zdarma, ale čekáme až platba přijde na účet (2501895630 / 2010 - FIO banka)

3. on-line - přes platební bránu ComGate - zdarma

    - přes vaši banku (přesměrování na vaše internetové bankovnictví)

comgate-banky-cz

    - přes vaši kartu (číslo vaši karty)

comgate-karetni-loga

Platební brána ComGate - reklamace, dotazy k platbě: comgate-logo (1)

 ComGate Payments, a.s.
 Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
 E-mail: platby-podpora@comgate.cz
 Tel:  +420 228 224 267

 

DOPRAVA - VYZVEDNUTÍ:

pobočky Zásilkovny po celé ČR. - Zásilkovna 79,-

    zasilkovna olomouc fi

 

U nás jsou balíčky balené s láskou. Sem tam se může vyskytnout nějaký žlutý chlup. :)
BALENÍ: přijde Vám bezpečně zabalený balíček. Krabice pochází již "z druhé ruky".  WhatsApp Image 2021-01-12 at 16.24.15

Pokud si s něčím nevíte rady, jsme tu pro Vás - zavolejte, napište.

 

Odstoupení od kupní smlouvy najdete v obchodních podmínkách.

Stručně a jasně - jak vrátit / reklamovat zboží. 

1. Máte na to 14 dní - platí od převzetí zboží. 

2. Buď nás kontaktujete a my to s vámi vyřešíme krok po kroku nebo vytisknete si formulář pro odstoupení od smlouvy. Vyplníte ho a pošlete nám ho emailem na adresu kontakt@fi-shop.cz a my to s vámi vše dořešíme.

3.  Zašlete nám zboží (pokud jste od nás dostali dárek, přiložte jej také) zpět na adresu: Třebčín 263, 783 42 Lutín (Mgr. Hana Štoselová)

4. Po obdržení  a zkontrolování vráceného zboží vás kontaktujeme a posíláme obratem uhrazenou kupní cenu.

Zboží: musí být v původním obalu. Nesmí být porušen uzávěr nebo jakkoliv poškozený obal. Z hygienických důvodů nelze vrátit!

Platí, že náklady na dopravu zboží zpět k nám hradí zákazník.

Zpět do obchodu
o1rm4mrdvkadwtjz8wnkurc6ebjnmf